Adana Web Tasarım - Adana SEO

Sosyal medya yönetim araçları, tüm sosyal profillerinizin problemsiz ve verimli bir biçimde çalışmasını sağlamanıza yardım edecektir.

Sosyal medya yönetimi, Facebook, Instagram ve Twitter gibi sosyal ağ platformlarında yayımlanan içeriği oluşturma, planlama, analiz etme, dinleme ve bunlarla etkileşim kurma sürecidir. Bu araçlar ve hizmetler, zamandan tasarruf sağlamayı başaran, üretkenliği artıran ve hedef kitlenizin potansiyelinden yararlanabilen bu süreçleri otomatikleştirmenize yardımcı olabilir.

Sosyal medya yönetimi
Sosyal medya yönetimi

Sosyal medya yönetimi söz konusu olduğunda iki seçenek vardır: araçlar ve hizmetler. Hootsuite ve Sprout Social gibi sosyal ağ yönetimi araçları, stratejinizi düzene sokarak gönderileri planlamanıza, kullanıcılarla etkileşim kurmanıza ve eğilimleri analiz etmenize olanak tanır. Öte yandan, sosyal ağ yönetim hizmetleri yalnızca sizin için tüm işi yapar, ancak size bir hayli pahalıya mal olur.

Sosyal medya, iş dünyasında ayrılmaz bir rol oynar. Dünya çapında sosyal ağları kullanan 3,2 milyar insan ve saniyede 11 yeni kullanıcıyla, hevesin global bir standarda dönüştüğünü söylemek güvenlidir. Sosyal medya yönetim araçları ve hizmetleri, bu büyük kitleye ulaşmanıza ve bir sosyal ağ kampanyası yürütmeyi kesinlikle daha basit hale getirmenize yardımcı olabilir.

İşletmenizin sosyal ağ stratejisini başlatmak istiyorsanız, onu yüksek vitese çıkarmak için kullanabileceğiniz profesyonel hizmetler vardır. Dijital pazarlamanızı elinizden alacak birini arıyorsanız, dijital pazarlama hizmetleri için birkaç benzer fiyat almak için basit anketimizi kullanın.

Ya da işinizin içinde kalmasını tercih ediyorsanız , stratejinizi düzene sokacak doğru Sosyal Medya Yönetimi yazılımını bulmak için aşağıda belirtilen ürün seçme aracımızı kullanın .

Bu ayrıntılı kılavuzda, sosyal ağ yönetiminden nasıl yararlanabileceğinizi ve medya manzarasını şık bir biçimde nasıl geçebileceğinizi açıklayacağız.

Sosyal Medya Yönetimine Başlarken

Hedef kitlenizle sosyal ağ etkileşim kurmak her zamankinden daha önemlidir . Müşteriler, Twitter, Facebook, Instagram, LinkedIn ve daha fazlası markalarla etkileşime giriyor ve hızlı yanıtlar ve uzman çıktılar bekliyorlar.

İşte burada sosyal ağ yönetimi devreye giriyor.

Sosyal Medya Yönetim Araçları

Ayak parmağınızı sosyal ağ pazarlama sularına daldırıyorsanız, kendin yap araçları, başlamak için muhteşem bir yöntemdir. Bu platformlar, en acemi sosyal ağ yöneticisi için tasarımı yapılmış basit, ayrıntılı arayüzlerle kendi kampanyalarınızı yönetmenize yardımcı olabilir.

Ayrıca, sosyal ağ yönetim araçları genelde çok ekonomiktir ve çoğu, satın almadan önce test etmeniz için bedava dağıttığı sürümler sunar. Bununla beraber, sosyal ağlarda gerçekten bir fark yaratmak istiyorsanız, daha çok büyük bir tekneye ihtiyacınız olacak.

Sosyal Medya Yönetim Hizmetleri

Sosyal medya yönetim araçları, şirketinizin içeriğinizin miktarını artırmasına yardımcı olabilirken, içeriğinizin niteliğini iyileştirmek, hedef kitlenizin ilgisini çekmek söz konusu olduğunda da aynı derecede önemlidir.

Neyse ki, sosyal ağ yönetim hizmetleri , sosyal ağ varlığınızı doğru bir biçimde yönetmek için bilgi ve kaynaklarla donatılmıştır. Hedeflenen gönderiler, sponsorlu reklamlar ve yaygın bilginin çok ötesinde çok çeşitli sosyal ağ taktikleri sayesinde söz konusu hizmetler, sosyal ağ oyununuzu bir sonraki seviyeye taşıyabilir.

Sosyal Medya Yönetiminin Temel Unsurları

İster bir sosyal ağ pazarlama hizmeti kiralayın ister çok çeşitli araçlardan yararlanın, çok fazla zaman harcamadan ya da çok fazla zaman kaybetmeden stratejinizi sıkıcıdan fabrikaya dönüştürebileceksiniz. Aşağıdaki sosyal ağ yönetiminin bazı temel unsurlarına bir göz atın.

Birden çok hesabı yönetin

Bugün sosyal ağların durumu dikkate alındığında, takip edilmesi en zor yönlerden biri, tüm farklı hesaplardır. Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn ve şimdi TikTok arasında, yönetmeniz gerekli olan çok sayıda hesap, en tecrübeli pazarlama yöneticilerini bile alt etmek için yeterli olabilir.

Sosyal medya yönetimi ile tüm bu hesaplar tek bir platforma indirgeniyor. Her birine anında gönderi yapabileceksiniz ve size günlük olarak saatlerce zaman kazandıracaksınız. Ayrıca, aynı içeriği aynı anda birden çok hesapta yayınlayabilme özelliği sayesinde, stratejinizin markada olduğu kadar tutarlı olmasını da sağlayabilirsiniz.

Yayınları önceden planlayın

Belki de sosyal ağ hakkındaki talihsiz gerçeklerden biri, gönderi yapabilmek için en iyi zamanların, gerçekten çevrimiçiyken nadiren aynı hizada olmasıdır. Bu, gününüzü kesintiye uğratmanız ve çok fazla uyum olmadan rastgele zamanlarda içerik yayınlamanız gerekli olduğu manasına gelir.

Sosyal medya yönetim yazılımı bütün bunları düzeltir. Şu anda hangi saatte olursa olsun, uygun gördüğünüz daima canlı yayına geçmek için yayınları daha önce planlamanıza olanak tanır. Hatta birkaç gün, hafta ve hatta aylar daha önce birden çok gönderi planlayabileceksiniz, bu şekilde zamanınız var ise birkaç saat içinde tüm sosyal ağ stratejinizi sene boyunca ortadan kaldırabilirsiniz.

Yorumları dinleyin ve verimli bir şekilde yanıt verin

Tüketicilerin verimli sosyal ağ ziyade telefonla ya da e-posta, cevap Quick becerisi müşteri hizmetlerini isteyen ve anahtarıdır. Standart sosyal ağ platformu işlevselliği ile bu, sizin için hepsini takip edebilecek bir 7/24 temsilci içeren ciddi bir iştir.

Neyse ki, sosyal ağ yönetimi yazılımı ile daima nöbetçi olmaya zorlanmayacaksınız. İçeriğe yorum yapan müşterilere kolayca ulaşabilecek ve anında cevap vermek için sohbet robotu işlevi (yazılıma bağlı şekilde) sunarak size bir yanıt formüle etmek için biraz zaman verebileceksiniz.

Bunun gibi dinleme özelliklerinin çoğu sosyal ağ yönetim aracında belirtilmediğini belirtmekte fayda var. Bu kıymetli özellik, müşterilerinizin nezdindeki konumunuzu ve sektörünüzle ilgili iç görülerinizi gerçekten iyileştirebilir, bu sebeple, seçtiğiniz sağlayıcının dinleme araçları sunduğundan emin olun.

Sosyal katılımı analiz edin

Sosyal medya platformları genelde kendi başlarına bir tür izleme aracı sunsa da, içeriğinizle kimin ilgilendiğinin tam bir fotoğrafını elde etmek, biraz yardım almadan zor olabilir.

Neyse ki, sosyal ağ yönetimi yazılımıyla, içeriğinizle kimin, ne sıklıkla ve nereden geldiklerini görmek için ihtiyaç duyduğunuz tüm bilgileri alabilirsiniz. Bu, neyin işe yarayıp neyin yaramadığını bileceğiniz için uzun sürede çok daha iyi strateji oluşturmanıza olanak sağlar.

Kapsamlı analizler alın

Yorum yapmanın nasıl ve ne sıklıkla önemli olduğunu anlamak, ancak etkili pazarlamanın anahtarı, sağlam bir analitik kümesidir ve pek çok sosyal ağ platformu bu cephede gecikmektedir.

Ancak sosyal ağ yönetimi yazılımıyla, stratejinizi baştan sona doğru biçimde bilgilendirmek için ayrıntılı raporlama araçlarına sahip olabilirsiniz. Demografik rakamlara, coğrafi istatistiklere ve sosyal ağdaki varlığınızı yönetim kurulu genelinde iyileştirmek için eyleme geçirilebilir veriler sağlayacak çok çeşitli diğer analitiklere erişeceksiniz.

İçerik üzerinde işbirliği yapın

Sosyal medyanın devamlı değişen standartları, özellikle bir firma olarak etki yaratmayı zorlaştırıyor. Tüm bu viral içerikle birleşen çok fazla gürültü var ve müşterilere anlamlı bir biçimde ulaşma yeteneğinizi azaltıyor. İşte burda bir ekip işe yarayabilir ve sosyal ağ yönetim yazılımı ile beraber çalışabilirler.

Platformlar çok fazla işbirliğine izin vermezken, sosyal ağ yönetim yazılımı, tüm çalışanlarınız tarafından aynı anda erişilebilen bulut tabanlı bir platformdur. Bu, belirli gönderiler ya da ayrıntılı kampanyalar üstünde işbirliği yapmalarına olanak tanır, bu şekilde her gönderiden en iyi biçimde faydalanabilirsiniz.

Sosyal Medya İşletmenize Nasıl Fayda Sağlayabilir?

Sosyal medya yönetim araçları ve hizmetleri, pazarlamayı kolaylaştırmak için tasarlandı ve sonuçta özellikle küçük iş yerleri için karları artırıyor . Sonuçta, alt satırınızı iyileştirmeyeceklerse, yeni yazılım ya da hizmetler için ödeme yapmanın manası nedir? Sosyal medya yönetimi araçları ve hizmetleri, pazarlama çabalarınızı canlandıracak ve şirketinizi hedef kitlenizin önüne çıkaracak bir dizi faydalı fayda ile beraber gelir.

Sosyal medya yönetimi size şu konularda yardımcı olabilir:

  • Zamandan tasarruf –  ziyade gündüzleri pik saatlerde yazılan hatırlayarak kendinizi yormadan daha önceden zamanlama mesajların tarafından.
  • Yetkinizi artırın –  çok çeşitli platformlarda günde birkaç kez yayınlayarak.
  • Hedef kitlenizi anlayın –  sizi kimin takip ettiğini, nereden geldiklerini ve işinizden ne istediklerini açıklayan derinlemesine analizler sunarak.
  • Müşteri desteğini iyileştirin – müşterilerin  sosyal medya aracılığıyla şirketiniz hakkında bilgi almaları için basit bir yol oluşturarak ve yanıt vermenizi kolaylaştırarak.
  • Yorumları ve geri bildirimleri daha yakından izlemenize ve olabildiğince hızlı yanıt vermenize olanak tanıyarak markanızın itibarını kontrol altına alın .
  •  Her sosyal medya kampanyası için yeni platformlarda yaratıcı işbirliğini teşvik ederek yeniliği teşvik edin.

Eğer ediyorsanız bunları eksiksiz olarak nasıl kullanılacağı hakkında bilgi sahibi , sosyal ağ yönetimi araçları yararı vardır. Ancak, nasıl çalıştığını anlamak, bu araçlardan ya da hizmetlerden birini kendi işiniz için satın almanız gerekip gerekmediğine karar vermenin sadece ilk adımıdır. Peki bir sonraki adım nedir? Maliyet.

Sosyal Medya Yönetiminin Maliyeti Ne Kadardır?

Sosyal medya yönetim araçları ve hizmetleri maliyet bakımından değişiklik gösterir , bu sebeple bir karar vermeden önce size özel bir fiyat teklifi almanız son derece önemlidir . Her şeyden önce, işletmenizin belirli ölçeği ve ihtiyaçları için sosyal ağ yönetim araçlarının ve hizmetlerinin ne kadara mal olacağına dair doğru bir tahmin isteyeceksiniz.

Sosyal Medya Yönetimi İstatistikleri

İşletmenizin diğer yönlerinin tam tersine, büyüyen bir şirket kurmak için sosyal ağların ne kadar değerli olduğunu ölçmek bir hayli zordur. Soyut ölçütler ve başarıya yönelik benzersiz yaklaşımlarla, mesajı eve götürmek için birkaç istatistiğe sahip olmak asla zarar vermez.

  • Dünya nüfusunun yarısı sosyal medyayı kullanıyor (bu 3,8 milyar insan)
  • Dijital tüketicilerin% 97’si  geçen ay sosyal medyayı kullandı
  • Tüketicilerin% 45’i  sosyal medyada bir şirkete ulaştı
  • Marka keşfinin% 52’si genel sosyal akışlarda gerçekleşiyor
  • Sosyal pazarlamacıların% 55’i  yatırım getirisini ölçmeyi en önemli endişeleri olarak nitelendirdi
  • 2015 yılında yapılan bir araştırmaya göre, pazarlamacılar  sosyal medya yönetimine ortalama % 95 yatırım getirisi elde ediyor

Bu istatistikler şirketiniz için bir sosyal ağ yönetimi stratejisi oluşturmanın değerini ve önemini vurgulamıyorsa, ne olacağını bilmiyoruz.

En İyi Sosyal Medya Yönetim Araçları ve Hizmetleri

Artık sosyal ağ yönetiminin neleri içerdiğini, faydalarını ve ne tür bir fiyat teklifi bekleyebileceğinizi belirleyecek maliyet faktörlerini biliyorsunuz, işte size yardımcı olabilecek firmalara bazı örnekler. 2021’de mevcut olan en iyi sosyal ağ yönetim araçlarından ve hizmetlerinden bazılarını bir araya getirdik.

Kendin Yap: Sosyal Medya Yönetim Araçları

Markanızın sosyal ağsında uygulamalı olmayı tercih ediyorsanız, bunu nasıl yapacağınızı yönetmek için seçebileceğiniz bazı muhteşem araçlar vardır. İş için sosyal ağ , tıpkı kişisel bir sayfada yaptığınız gibi standart bir Facebook ya da Twitter hesabına giriş yapmayı içermemelidir. İşletmelerin daha akıllı olması gerekmektedir.

En iyi sosyal ağ yönetim araçları , güncellemeleri planlamanıza, müşteri hizmetleri yorumlarını verimli bir biçimde yönetmenize ve müşterilerinizin markanız ile nasıl etkileşimde bulunduğuna ilişkin eğilimleri öğrenmenize olanak tanır. En iyi sosyal ağ yönetim araçlarından bazıları şunları içerir:

İş Uzmanı: Sosyal Medya Yönetim Hizmetleri

Asıl soru, işletmeniz için sosyal ağ beslemelerini kendiniz çözmeye çalışmak mı yoksa bu hayati hizmete bir uzmana güvenmek mi daha akıllıca? Doğru yapıldığında, sosyal ağ yönetimi müşterilerle etkileşim biçiminizi dönüştürebilir.

Bu, diğer tüm iş görevlerinizin arasına kolayca sığdırabileceğiniz bir şey değildir, bu nedenle kendiniz yapmaya başlamadan evvel dikkatli bir şekilde düşünün.

Başarılı bir sosyal ağ kampanyası yürütme yeteneğinizden eminseniz, yukarıdaki araçlar muhteşem bir başlangıç ​​olacaktır. Bununla beraber, şirketinizin sosyal ağdaki varlığını büyük oranda iyileştirmekle ilgileniyorsanız, aşağıda listelenen uzman hizmetler hayal kırıklığına uğratmayacaktır:

İşletmeler için En İyi Sosyal Medya Platformları

Sosyal medya düzinelerce platformdan oluşur ve hangilerinin firmanıza yardımcı olabileceğini bilmek, potansiyelinizden gerçekten yararlanmanın ilk adımıdır. Aşağıdaki platformların her birinin birbiriyle nasıl eşleştiğine bir göz atın, bu şekilde enerjinizi nereye odaklayacağınızı bilirsiniz.

Facebook

Dünya çapında yaklaşık 3 milyar kullanıcıyla , Facebook’un hala en kuvvetli sosyal ağ devi olduğunu söylemek güvenlidir. Bir Facebook hesabına sahip olmamak, en azından iş yerleri için, oldukça kötü bir fikirdir, çünkü bir çok insan sizin bir Facebook hesabınız olmadan var olmadığınızı varsayacaktır.

Facebook olduğuna pek diyelim “yaşlılar için,” gerçeklik onun büyük demografik kalıntılar arasında olanlar olduğunu iken 18 ve 34 yaşları , bu sebeple bir Facebook yalnızca hesap vazgeçmek yok çocuklar ile sizin gibiyiz “kalça görünmek için bu günler. ” Basitçe söylemek gerekirse, bir işletme Facebook hesabınız yoksa, bir tane edinin.

Twitter

Facebook’un devasa sosyal ağ varlığının meşhur ikinci keman olarak Twitter, iş yerleri için kıymetli olsa da değişik bir seçeneği temsil ediyor. Bir Twitter işletme hesabına sahip olmak sizin için nerdeyse gerekli değildir, ancak sadık bir takipçi kitlesi yaratmak için eşsiz bir fırsat sağlar.

280 karakterlik sınırı ile Twitter, şirket haberlerini paylaşmak, satışları duyurmak ve müşterilerinizle anlamlı bir biçimde etkileşim kurmak için mükemmeldir. Kullanıcılar, ürününüzle ilgili yardım almak için genelde ileti dizilerinde ya da direk olarak mesajlarda iletişim kuracaklarından, bunu bir müşteri hizmeti şekli olarak bile kullanabilirsiniz. Ayrıca, dünya genelinde 300 milyondan fazla kullanıcıyla, ihtiyaç duyduğunuzda gerçekten kitlelere ulaşabilirsiniz.

Instagram

İnstagram artık yalnızca fotoğraflar için değil. Dünya çapında 1 milyar kullanıcısı olan iş yerleri, Facebook’un sahibi olduğu bu sosyal ağ platformunun değerini görmeye başladı. Gönderiler, hikayeler ve şimdi de Reels – Instagram’ın TikTok’a cevabı – kullanıcılara çok çeşitli başka şekillerde ulaşabilirsiniz ve bu işe yarıyor.

İstatistiklere göre, 200 milyondan fazla Instagram kullanıcısı günde bir iş sayfasına bakıyor ve bu da iş girişimleriniz için önemli bir pazar sağlıyor. Ayrıca, direk olarak iş yerleri için yerleşik “Daha Fazlasını Gör” gibi benzersiz özelliklerle, avantajdan yararlanırsanız gerçekten bir etki yaratabilirsiniz. Artı, Instagram’ın demografisi kesinlikle daha gençtir , bu nedenle bu pazara atlamak istiyorsanız, işte şansınız.

LinkedIn

Açıkçası sosyal ağ için tercih edilen seçenek değil, ancak LinkedIn, varlıklarını olabildiğince uzman tutmak isteyen iş yerleri için bazı avantajlar sunuyor. İçerik paylaşabilmenin beraberinde, yetenekleri direk olarak uygulamadan işe alabilir ve işe alabilirsiniz.

Artı, sosyal ağ söz konusu olduğunda LinkedIn’i düşünmemiş olsanız da, gerçek şu ki, platform yaklaşık 750 milyon kullanıcıya sahip, bu da özellikle daha iş odaklı biriyseniz, doyurucu sayıda potansiyel müşteriye ulaşabileceğiniz manasına geliyor. Operasyon.

Sıkça Sorulan Sorular

Sosyal medya yöneticisi nedir?

Bir sosyal ağ yöneticisi, işletmelerinin çevrimiçi sosyal etkileşimlerini yönetir. Bu, planlama, planlama ve gönderi yayınlamanın beraberinde sosyal hedef kitle etkileşimlerine yanıt verme dahil olmak üzere birden çok sosyal hesabın yönetilmesini gerektirir. Yöneticiler, çabalarını daha başarılı kılmak için, içerik için iş arkadaşlarıyla işbirliği yapma, önceki gönderilerin veri analizini yapma ve rakip markalarının beraberinde markalarının çevrimiçi sözlerini izleme gibi ek görevlere de odaklanabilir.

Sosyal medya yönetimine nasıl başlarım?

Sosyal medya yönetimi, en büyüğü Facebook, Twitter ve Instagram olmak üzere, çeşitli çevrimiçi platformlarda bir yakınlık ve ilgi gerektirir. Alana nasıl başlayacağınızı merak ediyorsanız, iyi haber şu ki, altyazı oluşturma ve görüntüleri düzenleme konusunda zaten uzun senelere dayanan tecrübeye sahip olmalısınız. İyi bir sosyal ağ yönetimi, bütünüyle özgünlük, mizah ve eğitimin mükemmel dengesine sahip bir kamu imajı oluşturmakla ilgilidir.
Girmek için, her platform için kullanılacak olan ortak yönetim araçları hakkında daha fazla bilgi edinmeyi deneyin. İlgili uzmanlık alanları PR, dijital pazarlama, reklamcılık, gazetecilik ve yaratıcı sanatlardır.

En iyi sosyal medya yönetim aracı nedir?

Genel sosyal ağ yönetimi için en iyi seçimimiz, özelliklerinin kalitesi ve geniş entegrasyon yelpazesi sebebiyle Hootsuite. Bununla beraber, pek çok rakip var ve hepsi de zengin özelliklerinde Sprout Social’ın üstün müşteri desteğinden Sendible’ın sosyal dinleme araçlarına ve
Loomly’nin sınırsız gönderi ve programlamasına kadar kuvvetli yönlerine sahip.

Sosyal medya yönetimi önemli mi?

Digital Commerce 360 ​​tahminlerine göre, Amerika’li tüccarlar 2020’de çevrimiçi satışlardan 861,12 milyar dolar kazandı – bu rakam bir önceki yıla göre% 44 arttı. Her yıl insanları sosyal açıdan uzak web üzerinden alışveriş yapmaya iten global bir salgın olmasa da, internetin her yerde iş yerleri için çok büyük bir kanal olmaya devam ettiği açıktır. Sosyal medya yönetimi, bir firmanın çevrimiçi kitlesini büyütecek ve bu da diğer her yerde kitlesini büyütecek.

Bir sosyal medya yöneticisinin hangi becerilere ihtiyacı vardır?

Sosyal medya yönetimi, strateji, topluluk oluşturma, veri çözümleme ve optimizasyonu, yazma ve yaratıcılık konularında bir anlayış gerektirir. Endüstride size avantaj sağlayabilecek trendler hızla değişiyor, bu da iki katına çıkan bir kılıç: Her zaman öğrenmeniz gerekecek, ancak hemde herkesle eşit bir oyun alanında kalacaksınız.

Sosyal medya yönetiminin aylık maliyeti nedir?

Sosyal medya yönetiminin işletme maliyeti, üçüncü taraf bir ajansa dış kaynak sağlamanıza ya da yönetimi şirket içinde bir yazılım hizmeti kullanarak yapmanıza bağlıdır. Sosyal medya yönetimi ajansları ayda 4.000 ila 7.000 Amerika Doları arasında bir maliyete sahip olabilir, ama bu, platform sayısından gönderi sayısına kadar işletmenizin büyüklüğüne ve ihtiyaç duyduğunuz sosyal varlığın cinsine bağlı şekilde büyük ölçüde değişir.
Sosyal medya yönetim araçları, kullanıcı başına ayda yaklaşık 25 Amerika Doları’ndan başlar, ancak en düşük maliyetli planlar genelde daha yüksek bir aylık maliyet için kullanıcı başına aylık 100 ila 200 Amerika Doları arasında daha geniş bir özellik yelpazesi sunar. Ek olarak, yazılım kullanıyorsanız, çalışanlarınızın sosyal ağ yönetimine ayırması gerekli olan zamanı ve kaynakları hesaba katmanız.

En iyi ücretsiz sosyal medya yönetim aracı nedir?

Bugün mevcut olan en iyi sosyal ağ yönetimi yazılımlarından üçü bedava dağıttığı plan sunuyor: Hootsuite , Zoho Social ve Buffer. Hepsinin sınırları vardır – ya yalnızca birkaç sosyal hesabınız desteklenir veya günlük izin verilen gönderi sayısı sınırına ve kazanılan analitik, katılım ve takım organizasyonu yetenekleri gibi daha karmaşık özelliklere sahiptir. ‘ t hiç mevcut olmayacak. Yine de, bedavanın fiyatını geçemezsiniz. Hootsuite’in bedava dağıttığı planını denemenizi ve işiniz büyüdükçe ücretli bir plana geçmenizi öneririz.