Pazarlama Stratejisinde SEO’nun Önemi

SEO’nun (arama motoru optimizasyonu) önemini keşfetmek ve onu pazarlama stratejinize nasıl başarılı bir şekilde uygulayacağınızı öğrenmek için okumaya devam edin.

SEO nedir?

Burada ve orada ortaya çıktığını gördünüz, ancak gerçekte ne kadar önemli olduğundan ve hatta ne olduğundan tam olarak emin değilsiniz. 

SEO veya arama motoru optimizasyonu , web sitenizi ve belirli sayfaları veya yayınları belirli anahtar kelimeler için sıralamak üzere optimize ediyor. 

Arama motoru optimizasyonu, anahtar kelimeden çok daha fazlasıdır. Arama motorları için iyi optimize edilmiş bir web sitesi hızlı yüklenir, resimlerde alternatif metinler, meta etiketler bulunur ve yüksek arama hacmine sahip ancak sıralaması kolay olan bir anahtar kelimeyi veya kelimeleri hedef alır. 

Muhtemelen arama motoru optimizasyonunun başlı başına bir endüstri olduğunu tahmin edebilirsiniz ve zaten yürütecek bir işiniz varsa, bu, her şeyi kendiniz öğrenmeye çalışmak yerine dış kaynaklı en iyi şekilde bırakılan bir görevdir. 

SEO’nun Önemi Nedir?

Ama yine de soru şu: SEO’nun önemi nedir? Her şeyi kısa ve öz tutmak için, neden bugün arama motoru optimizasyonu tekniklerini uygulamaya başlamanız gerektiğini anlamanıza yardımcı olmak için bunu üç ana bölüme ayırdık.

Daha İyi Genel Web Sitesi

Daha önce de belirttiğimiz gibi, arama motoru optimizasyonu, makalenize ilk Google sonucundan daha fazla “kedi” kelimesini doldurmaktan çok daha fazlasıdır. 

Web sitenizin diğer gereksinimlerin yanı sıra hızlı, gezinmesi kolay, kullanıcı dostu, duyarlı ve mobil için iyi tasarlanmış olması gerekir. 

Arama motoru optimizasyonunu web sitenizin stratejisine uygulayarak, zaten daha iyi bir genel web sitesine sahip olacaksınız. Daha kullanıcı dostu olacak ve muhtemelen web kopyanızı geliştirmek için zaman harcayacaksınız, bu da daha fazla web sitesi ziyaretçisini ödeme yapan müşterilere dönüştüreceğiniz anlamına geliyor. 

İdeal Müşterileriniz Size Gelir

Muhtemelen bir işletmenin en zor kısmı, ideal müşterinizi bulmak ve daha fazlası için tekrar gelmelerini sağlamaktır. 

İdeal müşteriniz dışarıda. Ürününüzü veya hizmetinizi satın almaya hazırlar ve daha da iyisi, sizi arıyorlar. Tek yapmanız gereken arama sonuçlarında görünmek, onlara neden en iyi olduğunuzu söylemek ve başlamalarını kolaylaştırmak. 

Arama motoru optimizasyonu, tüm bunları yapmanıza olanak tanır ve hızlı bir çözüm olmasa da işe yarayan uzun vadeli bir stratejidir. 

Google Sıralaması (PPC ve SEO)

Son olarak, arama motoru optimizasyonunun anında bir düzeltme olmadığını belirtmek önemlidir. Ne kadar para öderseniz ödeyin veya hedeflediğiniz anahtar kelimeler ne kadar iyi olursa olsun, en az birkaç ay boyunca trafik artışı söz konusu olduğunda gerçek sonuçlar görmeniz pek olası değildir. 

Yine de hızlı bir şekilde sıralamanın bir yolu var ve bu, tıklama başına ödeme yoluyla. PPC, Google’ın nasıl para kazandığıdır. Esasen, işletmeniz bir anahtar kelime için teklif verir (diyelim ki kelime köpek mamasıdır) ve en yüksek teklifi veren Google’da ilk sırada yer alır. 

Bu, sıralamaya başlamanın hızlı bir yoludur, ancak aynı zamanda inanılmaz derecede pahalı olabilir. Bazı durumlarda, bundan 10 kat daha fazla kar elde edeceğinizi biliyorsanız, pazarlama stratejiniz için buna değer, ancak küçük işletmeler için her zaman kumar oynamaya değmez. 

SEO temelde uzun vadede PPC’dir. Doğru uygulandığında ve bakımı yapıldığında, sonunda sayfanızı veya web sitenizi Google’ın ilk sayfasında sıralarsınız ve geri bağlantılar oluşturmaya ve sağlıklı bir web sitesi sürdürmeye devam ettiğiniz sürece orada kalır. 

Pazarlama Stratejinize SEO Nasıl Eklenir?

Gördüğünüz gibi, arama motoru optimizasyonunun uzun vadeli pazarlama stratejinizin bir parçası olması gerekiyor. Sonuçlara aylar varken zaman kaybı gibi görünse de, mümkün olan en kısa sürede uygulamaya başlamak önemlidir.

SEO departmanınızın başına geçmesi için birini atayarak veya harici bir ajans kiralayarak başlayın. Tek kişilik bir departman olsa bile, SEO ile ilgili her şeyin tek bir kişiden geçmesine yardımcı olur.

Bu kişinin teknik ekip, yazarlar ve tasarımcılarla birlikte çalışması gerekecek:

  • Geri bağlantılar oluşturun
  • Anahtar kelime araştırması yapın
  • Sayfaların ve gönderilerin başlıklarda ve meta açıklamalarda uygun birincil ve ikincil anahtar kelimelerle biçimlendirildiğinden emin olun.
  • Web sitesi hızını yönet
  • Uygun alternatif metni ekleyin
  • Uygun meta etiketleri ekleyin

Her ay, SEO uzmanının hedefi, belirli sayıda sayfayı optimize etmek ve belirli sayıda geri bağlantı oluşturmak olmalıdır. En üst düzeyde SEO başarısını sağlamak için diğer unsurlar sürekli olarak izlenmelidir. 

Arama motoru optimizasyonu büyük bir iştir ve çok küçük bir şirket değilseniz, bir kişinin hepsini yönetmek için zamana veya becerilere sahip olması olası değildir. 

Profesyonel Arama Motoru Optimizasyonu Yardımını Hemen Alın

Arama motoru optimizasyonunda tamamen yeniyseniz, artık SEO’nun önemini ve pazarlama stratejinize SEO’yu eklemenin önemini anlamalısınız. 

Başlamak ve tüm SEO ihtiyaçlarınızı dışarıdan temin etmek için bugünden daha iyi bir zaman olamaz. Halihazırda yürütmeniz gereken bir işiniz var ve muhtemelen uzmanların öğrenmek için yıllarca harcadıkları başka bir beceriyi öğrenmek için zamanınız yok. Diğer küçük işletmelerin yaptığı SEO hatalarını yapmayın ve bunun yerine uzmanlara bırakın. 

SEO dostu bir web sitesi tasarlamanıza, markalamanıza, pazarlamanıza ve sizi ticari başarıya götürecek bir strateji geliştirmenize nasıl yardımcı olabileceğimizi öğrenmek için bugün bizimle iletişime geçin

5 1 Oy
Makale Değerlendirmesi
Abone
Bildir
guest
0 Yorum
Satır İçi Geri Bildirimler
Tüm yorumları görüntüle
Menü
0
Düşüncelerinizi çok isterim, lütfen yorum yapın.x
()
x