Google

Google Ads Kampanyalarınız İçin 5 İpucu

Ya 2021 kararınız Google Ads bütçenizi boşa harcamayı bırakıp kampanyalarınızın kârlılığını artırmaya başlamaksa?

Google, reklam ürünlerine daha fazla otomasyon ve karmaşıklık ekleme eğilimindedir. Günlük kampanya yönetimine yardımcı olabilse de, okunabilirlik ve kampanyalarınız üzerinde kontrol sahibi olma pahasına gelir.

Google Ads
Google Ads

Bir pazarlamacı olarak, kampanyalarınız ve stratejileriniz üzerinde kontrol sahibi olmanız gerekir. Google’ın optimizasyonları her zaman sizin yararınıza değildir ve markanızın bağlamını bilmiyorlar. Çözümlerden biri, SEISO gibi bir kampanya optimizasyon aracı kullanmak olabilir . Nihai kararın sorumluluğunu üstlenirken kampanyalarınız hakkında bilgi edinmenize yardımcı olur.

2021’de başarılı olmak için yeni şeyler yapabilmelisiniz: daha fazla veri entegre edebilmeli, otomatik Google optimizasyonları üzerindeki kontrolü elinizde tutmalı, artan rekabete karşı savaşmalısınız… ancak bunun için daha fazla zamanınız olmayacak. 2021’de odaklanmanız gereken 5 Yeni Yıl kararına bakalım:

1. SKAG’ler: OUT, Amaç: IN 

Google, kampanyalarda tutarlılığı destekler. Anahtar kelimeleriniz ne kadar benzer performansa sahipse, kampanya genel olarak o kadar iyi performans gösterir. Birkaç yıl önce popüler olan kötü şöhretli tek anahtar kelime reklam grupları stratejisinin (veya SKAG’lerin) arkasındaki mantık budur. Doğrusu, yönetilemez bir karmaşa idi. Neyse ki, son zamanlarda Google, SKAG’leri alakasız kılan birkaç güncelleme yaptı: eşleme türü güncellemesi, yakın varyasyonlar vb.

Öyleyse, tutarlılık kilit önem taşıyorsa, ancak SKAG’ler aşırı fazlaysa ne yapmalıyız? Pazarlamada çoğu zaman olduğu gibi, sağduyu ile çalışmamız gerekiyor. Bu durumda, kullanıcının amacı, anahtar kelimelerinizi etrafında grupladığınız Kuzey Yıldızı olmalıdır.

Markanızın adını arayan İnternet kullanıcılarının sitenizde dönüşüm sağlama ve satın alma olasılıkları daha yüksektir. İlk olarak, markanızla ilgili tüm anahtar kelimeler gruplanmalı ve en iyi EBM ve ROAS’ı sağlamalıdır. İkinci olarak, “fiyat” veya “indirim” gibi anahtar kelimelerden bahsedenler, satın alma niyetinin güçlü sinyalleridir. Teklif vermeniz için “spesifikasyonlar”, “beden” veya “garanti” içeren ifadeler önemli olsa da, TO’nuz ve CR’niz daha düşük olacaktır, bu nedenle bunlar için daha düşük bir teklifiniz olmalıdır. Sonuçları iyileştirmek istiyorsanız, işleri iyileştirebileceğiniz ve yeni işler bulabileceğiniz alanları görselleştirmeli ve ölçmelisiniz. İşin püf noktası, hesabınızı uygun şekilde yapılandırmaktır.

Bu, zaman alıcı ve kafa karıştırıcı bir süreç olabilir. Başlamanın kolay bir yolu , mevcut kampanyalarınızı anlamanıza yardımcı olması için SEISO Google Ads analizci raporu gibi analiz araçlarını kullanmaktır .

2. Kampanyanızın dağınıklığını azaltın, reklam harcamalarınızı boşa harcamayın

Düzinelerce kampanya, yüzlerce kelime reklam metni ve on binlerce anahtar kelime ile, her birini yakından takip etmek çok zor olabilir. Yine de başarınızın anahtarıdır. Düşük performans gösteren harcama, Google Ads yatırımınızın düşük bir kalite puanına sahip olan veya yeterince dönüştürmeyen kısmını temsil eder. Zaman geçtikçe, her gün haber terimleri ve kopyalar eklediğiniz için işleri kontrol etmek daha fazla zaman alır. Birkaç yıl sonra yönetilemez hale gelebilir.

Boşa harcanan harcamayı azaltmak için, iki raporu ayrıntılı olarak incelemeniz gerekir: Kalite Puanı ve reklamlarınızı tetikleyen arama terimlerini analiz etmek için Arama Sorgusu Raporu.

Ayrıca, ücretsiz SEISO temizleme aracı ile zamandan tasarruf edebilir ve potansiyel tasarruflarınızı ölçebilirsiniz. Aylık olarak denetlenen 6000’den fazla hesapla gözlemimiz, pazarlamacıların, doğru şubeleri kırparak performans üzerinde hiçbir etkisi olmadan harcamalarında ortalama% 32’ye varan tasarruf sağlayabileceği yönünde. 

3. Güçlü yönlerinizi ikiye katlayın

Genellikle reklamverenler, satışlarını artırmak için yeni anahtar kelimeler satın almaları gerektiğini düşünürler.

Bu doğru olsa da, en az kârlı olduğunuz anahtar kelimelerde maksimum pazar payına sahip olduğunuzdan emin olmak kadar önemlidir (elbette markalı trafiğin ötesinde)!

Herhangi bir fırsatı kaybetmediğinizden emin olmanın en iyi yolu, Google Ads SERP’lerinde sahip olduğunuz Gösterim Payını izlemektir. 

Kaybedilen gösterimler, teklif vermeyi seçtiğiniz anahtar kelimelerle ilgili aramalarda kaçırılan fırsatları temsil eder. En iyi 10 kampanyaya odaklanmanız ve rakiplerinizin pazar paylarını kontrol etmeniz ve gösterilmediğinizde yakından izlemeniz gerekir.

Ortalama olarak, SEISO kullanıcılarının% 94’ü, ilk denetimlerini çalıştırdıklarında her zaman en popüler arama terimleri SERP’de bulunmadıklarını görüyor. 

4. parlasın

Kopyalama ve görseller kampanyalarda giderek daha önemli bir rol oynuyor. Bir kullanıcı günde 6000’den fazla reklama maruz kaldığından, dikkatini çekme şansı elde etmek için öne çıkmanız gerekir. 

Reklamın kalitesi, Facebook Reklamları kampanyalarının performansında% 80’e kadar çıkıyor ve Google Ads’de de benzer bir eğilim gözlemliyoruz. 

Ve görselin önemi Google Ads ağında da artıyor!

Reklamlarınızı ve reklam öğelerinizi optimize etmenin sırrı, istatistiklerin gücünü vermektir. Hangi reklam öğesinin en iyi sonucu vereceğini asla bilemezsiniz, ancak artık en iyi tahminlerinizi kolayca test edebilirsiniz. Sihirli sayı 3 ile 5 arasındadır. Bir reklam grubunda her zaman en az 3 ve en fazla 5 reklamı test edin.

Karşılaştırmayı düşünün: SEISO, iyileştirmeniz gereken öncelikli alanlara ilişkin önerilerde de bulunacaktır: reklamların optimizasyonu, reklam uzantılarının kullanılması vb.

5. Daha fazla değil, daha akıllı harcayın

Google, kullanıcı merkezli yaklaşımda Facebook’u giderek daha fazla takip ediyor. Harcamalarınızın yalnızca anahtar kelimelere veya yerleşim seviyelerine değil, aynı zamanda kullanıcı profillerini de hesaba katmanız gerekir.

Veriler, kullanıcıların çevrimiçi oldukları zaman ve nerede olduklarını beyan edici bilgilerinden ve ayrıca Google Analytics tarafından paylaşılan verilerden ve önceki arama sorgularından çıkarılan verilerden toplanır (yani, bir kullanıcı beyzbol maç skorunu ararsa, o bir spor meraklısıdır). Kullanıcı profillerini dikkate almak için en değerli kitlelerinize ve kriterlerinize teklif ayarlamaları yapın.

 Kampanyalarınız için kitlelere yönelik boyutları entegre etmek önemlidir: sosyo-demografi, günün saati / haftanın günü, coğrafya, cihazlar vb.

Bonus İpuçları : Buna özellikle küresel düzeyde, ardından farklılıkların önemli olduğu en iyi kampanyalara bakmayı unutmayın.

Yıla iyi kararlarla başlamak harika, ancak bu yalnızca ilk adım. Tüm yıl boyunca Son Teknoloji Google Ads hesabına sahip olmanın anahtarı, istikrarlı bir çalışma temposu sağlamaktır.

SEISO analiz raporunda, uzman ipuçları ve Google Ads en iyi uygulamaları, hesap etkinliği analizi, bütçe yönetimi önerileri ve elenmiş 75’ten fazla kriter dahil keşfedilecek çok şey var.

Bir yorum yapın

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Call Now ButtonŞİMDİ ARA