Çerezleri aşağı yukarı diğer web siteleriyle aynı şekilde kullanıyoruz …

Çerezler, bizimki gibi web sitelerini ziyaret ettiğinizde cihazınıza yerleştirilen küçük dosyalardır. Kullanıcı deneyiminizi geliştirmemize yardımcı olan bilgileri toplamak için tanımlama bilgileri kullanıyoruz.

Kullandığımız çerezler sizi kişisel olarak tanımlamak için kullanılmamaktadır. Bilgilerinizi üçüncü şahıslara satmayacağız.

Kurabiye istemiyorsanız, onlara sahip olmanız gerekmez! Chrome’da çerezleri nasıl devre dışı bırakacağınız aşağıda açıklanmıştır. Çerezleri engellemek için Spybot gibi ücretsiz üçüncü taraf programları da kullanabilirsiniz.

Çerezleri engellerseniz, sitemizin bazı unsurları iyi çalışmayabilir.

Aşağıdakileri yapmak için çerez kullanıyoruz:

  • Alışveriş sepetinizde neler olduğunu takip edin
  • Emirlerinizi ve sorularınızı hatırlayın
  • Giriş yapıp yapmadığınızı hatırlayın
  • Canlı sohbet desteği sunun
  • Hangi sayfalarımızı ziyaret ettiğinizi görün
  • Yeniden hedefleme reklamlarını etkinleştir
  • Sayfalarımızı Facebook gibi sosyal ağlar üzerinden paylaşmanıza izin verin
  • Add This aracılığıyla sayfaları paylaşmanıza izin verin

Web sitemizi kullanmaya devam ederek, çerez politikamızı kabul etmiş olursunuz.

Gizliliğiniz

Bu web sitesini kullandığınızda kişisel veriler topluyoruz. Kişisel verilerin bir kısmı kullanıcılar tarafından ücretsiz olarak sağlanırken, bir kısmı otomatik olarak toplanır.

Topladığımız veriler şunları içerir:

  • Kullanım verisi
  • E-mail
  • İsim
  • Soyadı
  • Telefon numarası
  • Şirket Adı
  • IP adresi

Bu verileri aşağıdakileri yapmak için kullanırız:

  • Kullanıcı davranışını analiz ederek web sitemizi iyileştirin
  • Kullanıcılarımızla iletişime geçin
  • Kullanıcılarımızla harici sosyal ağlarda ve platformlarda etkileşim kurun

Başka herhangi bir veri toplama meydana gelirse, bu noktada açıklanacaktır. Kullanıcılar tarafından gönderilen herhangi bir üçüncü taraf verilerinden sorumlu değildir.

Verileriniz nasıl ve nerede saklanır

Web sitemizde verilerinizi GDPR’ye göre kullanır ve saklarız (Sizin için hiçbir şey yapmadığını söylemeyin!) Ve verilerinize yetkisiz kişiler tarafından erişilmesini önlemek için makul güvenlik önlemleri alırız.

Verileriniz Veri İşlemcilerimizin güvenli sunucularında saklanacaktır. Verilerinize çalışanlar Türkiye’de değilken de erişebilir.

Verilerinizi güvende tutma

İnternet, güvenlik risklerinden %100 muaf değildir. Güvenliği çok ciddiye almamıza ve kullanıcı verilerinin nasıl korunacağı konusunda eğitmemize rağmen, verilerinizin güvende olduğunu garanti edemeyiz. Bize gönderilen herhangi bir veri, kullanıcının kendi riski altında yapılır.

Ancak bu web sitesi aracılığıyla yapılan tüm ödemeler şifrelenecektir.

Verileriniz ve hükümet

Verilerinizi resmi makamlara vermekle yasal olarak yükümlü olabiliriz (NSA zaten herkes hakkında her şeyi bilmediğinden değil).

Haklarınız

Bize hakkınızda hangi bilgileri sakladığımızı sorma ve unutulmayı isteme (verilerinizin silinmesini sağlama) hakkınız vardır. Bunun için herhangi bir talep info@feridkaplan.com.tr adresine gönderilmelidir. Tüm talepleri 1 ay içinde yerine getireceğiz.

Diğer web sitelerine bağlantılar

Bu gizlilik politikası yalnızca bu web sitesi için geçerlidir. Üçüncü taraf web sitelerine bağlantı vermemize rağmen, bizim tarafımızdan etkilenmeyen ayrı gizlilik politikalarına sahip olduklarını bilmelisiniz. Feridkaplan.com.tr web sitesine bir üçüncü taraf web sitesinden bir bağlantı yoluyla gelirseniz, bize sizin hakkınızda kişisel bilgiler de gönderebilirler.

Gizlilik politikamızdaki değişiklikler

Gizlilik politikamızı herhangi bir zamanda değiştirme hakkımız saklıdır. Değişiklikler burada listelenecektir ve güncellemeler için bu sayfayı sık sık kontrol etmeniz önerilir. Gizlilik politikamızdaki bir değişikliği onaylamıyorsanız, web sitemizi kullanmayı derhal bırakmalısınız.

Web sitemizi kullanmaya devam ederek ve verilerinizi bize özgürce göndererek, gizlilik politikamızı kabul etmiş olursunuz.

 

GDPR Veri ve Bilgi Politikası

Verileri nasıl tuttuğumuz ve kullandığımız konusunda son derece şeffafız.

Elimizde tuttuğumuz bilgiler:

Müşteri bilgisi

  • Pazarlama kampanyalarını yürütmemizi sağlayan bilgiler. Adlar, telefon numaraları, e-posta adresleri, iş adresi (veya evden çalışıyorsanız ev adresi) dahil
  • Web sitesi girişleri (sağlandığında)
  • Sosyal medya girişleri (sağlandığında)
  • Etki alanı ve barındırma oturum açma bilgileri (sağlandığında)
  • Reklam hesabı girişleri (sağlandığında)
  • Analytics girişleri (sağlandığında)

Tüm bu bilgiler, müşteriden kampanyanın başlangıcında kendisine gönderilen bir Kickstart Anketinde toplanır. Google Drive’da, kampanya üzerinde çalışan personelin erişebildiği çeşitli e-tablolarda barındırılır.

Öğeler ayrıca Infusionsoft (CRM’miz), Xero (muhasebe yazılımımız), Teamwork (Proje Yönetimi yazılımımız) ve Slack (sohbet yazılımımız) içinde saklanır. Veri işleme hüküm ve koşulları web sitelerinde mevcuttur.

Müşteri Adayları ve Kişiler

Bizden bir pazarlama incelemesi talep ederseniz, ücretsiz kitap güncellemelerine kaydolun, ‘dojo’ya katılın’ ve pazarlama eğitimimizi alırsanız veya hizmetlerimizi kullanma hakkında soru sorarsanız, aşağıdaki verilerin bir kısmını veya tamamını saklayacağız:

  • İsim Soyisim
  • Adres (satın alınmışsa)
  • E-mail
  • Telefon numarası (verilmişse)
  • Hedef ciro dahil olmak üzere beyan edilen iş bilgileri

Bu bilgiler şu yollarla toplanır:

  • Web sitemiz:
    • Ücretsiz pazarlama inceleme anketi, ziyaretçilerden incelemeyi gerçekleştirmemiz için gerekli bilgileri ister.
    • Kitap güncelleme formları, insanların gelecekteki kitap güncellemelerini almak için adları ve e-posta adresleriyle kaydolmalarına olanak tanır.
    • Dojo’ya Katılın, insanların ipuçları ve tavsiye almak için e-posta listemize kaydolmasına olanak tanır

Müşteri adayı bilgileri satış, pazarlama ve muhasebeden sorumlu personel arasında paylaşılır.

Veri Onayı

E-posta yakalama formlarında, topladığımız verilerin pazarlama takibi için kullanılacağını her zaman açıkça belirtiyoruz (“dojo’ya katılın”). Kickstart Anketlerinde ve diğer formlarda, gönderilen verilerin nasıl kullanılacağını belirtiyoruz.

Tüm formlarda, bizimle iletişime geçerek rızanın herhangi bir zamanda geri çekilebileceğini açıkça belirtiyoruz.

Müşteri verilerini işlemenin temeli Sözleşmedir. Müşteri adayı / iletişim verilerini işlemenin temeli Onay ve / veya Meşru Menfaattir.

Veri ve Gizlilik Bildirimi

Bize gönderdiğiniz verileri e-posta pazarlama yazılımımızda saklıyoruz, böylece size pazarlamanıza yardımcı olacak ilgili bilgileri ve eğitimi gönderebiliriz.

E-postanın altındaki bağlantıya tıklayarak bu bilgileri almak için verdiğiniz izni istediğiniz zaman kaldırabilirsiniz. ‘Unutulmak’ ve verilerinizin silinmesini istiyorsanız, bizden bunu talep eden herhangi bir e-postayı yanıtlamanız yeterlidir; bunu sizin için 1 ay içinde hallederiz.

Veri Politikası

Yalnızca gerçekleştirmemiz gereken pazarlama çalışmalarını yürütmemiz için gerekli olan müşterilerden bilgi toplar ve saklar. Bu bilgiler, kampanya üzerinde çalışan ekip ve şirketteki diğer personel, muhasebe, yönetim veya pazarlama çalışmalarına yardım amacıyla ihtiyaç duyabilir.

Ayrıca ilgili pazarlama eğitimi, tavsiye ve satış önerileri sağlamak için ilgili kişilerden ve müşteri adaylarından bilgi toplar ve saklarız. Bu bilgiler, şirket genelindeki personel tarafından kullanılabilir.

Her müşteri veya kişi hakkında sakladığımız bilgiler, talep üzerine o müşteri veya kişi tarafından kullanılabilir ve onlar tarafından talep edildiğinde tüm verileri sileceğiz.

Tüm müşteri veya iletişim bilgileri yalnızca belirlenen bulut yazılım uygulamalarında (Google Drive, Infusionsoft, Gmail, Slack, Skype, 8 × 8, Takım Çalışması, Takım Çalışması Masası) tutulur. Bilgi ve veriler asla bu bulut uygulamaları tarafından kontrol edilmeyen belgelerdeki personel bilgisayarlarında yerel olarak depolanmamalıdır. Verileri yerel olarak depolamamanın önemi konusunda eğitim alır.

Riskler ve Etki Değerlendirmesi

  • Risk: Personel bilgisayarı veya hesabı ele geçirildi ve iletişim bilgilerine erişildi
    • Etki: müşteri verileri sızdırıldı ve çevrimiçi olarak paylaşıldı. Potansiyel olarak web siteleri saldırıya uğradı ve kişisel veriler sızdırıldı.
    • Çözüm: Mümkün olduğunda veriler, yeni konumlardan veya IP adreslerinden erişildiğinde oturum açma koruması ve iki adımlı doğrulamaya sahip Google Drive gibi bulut hizmetlerinde depolanır. Personelin her 3 ayda bir tüm şifreleri değiştirmesi gerekir.
  • Risk: Personel ayrılır ve onlarla birlikte kişisel verileri alır
    • Etki: müşteri verileri sızdırıldı ve çevrimiçi olarak paylaşıldı. Potansiyel olarak saldırıya uğramış web siteleri ve satılan kişisel veriler
    • Etki azaltma: personel sonlandırıldığında erişimi hızla kaldıran işten ayrılma süreci.

Eğitim

Tüm personel aşağıdaki konularda eğitilmiştir:

  • Parola ve hesap güvenliği
  • Veri işleme (veri depolama yöntemleri ve asla saklanmayacak veri türleri dahil)
  • Cihaz güvenliği

İhlal Bildirimi

Veri ihlali, iletilen, saklanan veya başka şekilde işlenen kişisel verilerin yok edilmesine, kaybına, değiştirilmesine, yetkisiz olarak ifşa edilmesine veya bunlara erişilmesine yol açan bir şey olabilir.

Herhangi bir personel, bunun gerçekleştiğini fark ederse, derhal müdürünü bilgilendirmelidir. Bir ihlalin bildirilmesinin ardından:

  • İhlalin etkisini değerlendirin
  • Derhal ilgili taraflara haber verin
  • İhlalin nedenini araştırın
  • Bunun tekrar olma olasılığını en aza indirmek için tüm güvenlik açıklarını veya süreçlerini düzeltin

Erişim Hakkı

Bir kişi kişisel verilerine erişim talep ederse, bu talep derhal Veri Koruma Görevlisine (Tim) iletilecektir.

  • İşlenmekte olan verileri onaylayın
  • Çeşitli yazılımlarımızda depolanan verilerine e-posta yoluyla tam erişim sağlayın.

Tüm bu tür taleplere 1 ay içinde cevap vereceğiz.

Veri İmhası

Kişiler unutulma hakkına sahiptir ve verilerinin silinmesini talep edebilirler. Bu kişi / şirket için tutulan tüm kayıtları sileceğiz:

  • CRM kayıtları
  • Kampanya belgeleri ve dosyaları
  • Gevşek kanal

Veri İşlemci Sözleşmeleri

Veri işlemcilerimizle kişisel verilerin işlenmesini yöneten sözleşmeler yazdık.

Veri Koruma Etki Değerlendirmeleri

İş akışımıza kişisel verileri depolayacak veya işleyecek yeni bir yazılım parçası eklediğimizde DPIA’lar gerçekleştiririz. Bunlar, işleme faaliyetlerine ve amaçlarına ilişkin bir açıklamaya ve bu riskleri azaltmak için uygulanan kontrollerin gerekliliğine, risklerine ve ayrıntılarına ilişkin bir değerlendirmeye sahiptir.

Bilgi Güvenliği Politikası

Her personelin bu politikaya uyması ve veri yönergelerimize uyması gerekir:

  • Kişisel veriler kişisel cihazlarınızda saklanmamalıdır
  • Şifreler, üç aylık döngüde ve yönetim tarafından talep edildiğinde diğer herhangi bir zamanda değiştirilmelidir.
  • Bizden talep edilen işi yapmak için gerekli olanlar dışında hiçbir veri toplanmamalı ve saklanmamalıdır.
  • Verilere erişim talepleri, unutulma talepleri, ihlal raporları veya kişisel verilerin yönetimi veya bunlara erişimle ilgili diğer konular derhal info@feridkaplan.com.tr adresine iletilmelidir.
ŞİMDİ ARA