Google Arama, öne çıkan snippet’leri daha az gösteriyor olabilir

Araç sağlayıcıları, Google arama sonuçlarında gösterilen ön plana çıkan snippet’lerin sayısında bir düşüş olduğunu fark ediyor.

18 Şubat 2021’den itibaren Google , arama sonuçları sayfasında daha az ön plana çıkan snippet sonucu gösteriyor gibi görünüyor . Google arama neticelerini izleyen araçların tümü olmasa da çoğu, ön plana çıkan snippet’lerin gösterilmesinde önemli düşüşler gösteriyor.

Araçlar ne gösteriyor. Google’ın arama sonuçlarında ön plana çıkan snippet’leri izleyen tüm araçlar, 18 Şubat’tan itibaren gösterilme sıklığında bir düşüş gösterdi.

Neden önemli. Siteniz Google Arama’da ön plana çıkan snippet’lerden çok fazla trafik alıyorsa, bu trafiğinizi etkileyebilir. Analizlerinize bir göz atın, en kaliteli performans gösteren ön plana çıkan snippet’lerinizin hala görünüp görünmediğini kontrol edin. Google herhangi bir ön plana çıkan snippet göstermiyorsa ve yine de sorgu için birinci sıradaysanız, muhtemelen iyisinizdir. Ancak daha düşük bir sıralama elde ederseniz, Google’ın sonucunuzu zenginleştirmesi ve daha fazla tıklama alabilmeniz için uygun ve alakalı yapılandırılmış verileri eklediğinizden emin olmak isteyebilirsiniz.

Bu bir hata olabilir ve Google bu ön plana çıkan snippet’leri tekrar göstermeye başlayabilir ya da bu Google’ın tarafında kasıtlı bir değişiklik olabilir. Bilmiyoruz, ancak Google’daki belirli arama sonucu kategorilerinin ön plana çıkan snippet’leri ne sıklıkla göstereceğine ilişkin bir değişiklik olduğunu biliyoruz.

Postscript. Bir gün sonra, RankRanger şimdi ön plana çıkan snippet’lerin normal bir seviyeye geri döndüğünü gösteriyor. Diğer araçlar henüz göstermiyor, bu nedenle bunun şimdi çözüldüğünü söylemek için biraz erken olabilir mi? Bu değişikliğe göz kulak olacağız:

Read More
ŞİMDİ ARA